Ügyfélkapcsolat és ügyfélélmény menedzsment (CRM, CXM)
A vállalatok, szervezetek egyik legidőszerűbb és legnagyobb feladata manapság az ügyfélközpontú működés megvalósítása, továbbfejlesztése. Az ügyfél, illetve a hosszú távú ügyfélkapcsolatok építésének középpontba állítása a vállalati élet mozgatórugójaként egy igazi profitgeneráló stratégia, amelynek lényege, hogy a vállalat és ügyfél közötti - kölcsönös - bizalom eredményeképpen a kapcsolat, az együttműködés mindkét fél számára értéket termel. A CRM fejlesztések sikerességének egyik alapfeltétele, hogy a különböző területeken bevezetett változások egyrészt párhuzamosan, másrészt pedig kisebb, egymásra épülő lépésekben valósuljanak meg. Tipikusan a CRM fejlesztések az elején jelentős befektetéssel járnak, ezért különösen fontos a célok, részcélok pontos meghatározása és a teljesítményjavulás folyamatos mérhetővé tétele már a kezdetekkor.
Ügyfélémény menedzsment (Cusomer Experince Management) tanácsadási szolgáltatásunk keretében a szervezet működését, a külső és belső ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásá elemezzük, aminek eredményeképp elérhető, az optimális ügyfélfókuszú működés.
A Vialto Consulting tanácsadói a következő főbb szolgáltatásokkal állnak az ügyfelek rendelkezésére ezen a területen: