Ügyfeleinkkel szoros együttműködésben az alábbi kérdésekre, kihívásokra válaszolunk:
Nemzetközi...? |
Melyek a célországok kijelölésének szempontjai? Kik a célügyfelek? Melyek a külpiacra lépéshez kapcsolódó főbb erősségek, fejlesztendők, lehetőségek, kockázatok? Milyen szempontok szerint alakítandó ki a termék külpiacra vitelének üzleti modellje? Milyen információkra van szükségünk a célpiacok kapcsán? Hogyan tudjuk kiválasztani a megfelelő partnereket? Hogyan minimalizálhatóak a valóban működőképes helyi partnerek, értékesítők megtalálására fordított kiadások? Hogyan spórolható meg a tanulópénz? Mennyibe kerül a piaci belépés országonként? Mit kell tennünk a kijelölt célországokba történő sikeres piaci belépéshez? |
Verseny...? |
Melyek a megkülönböztető versenyelőnyök? Melyek a valós piaci igények? Mi jelenti a célügyfelek számára az igazi értéket, mi alapján keresik a terméket / szolgáltatást? Kik az igazi versenytársak? Milyen értékekre, képességekre építhető a sikeres külpiaci szereplés? |
Képesség...? |
Mekkora nemzetközi versenyképességi potenciállal rendelkezik a cég, a szervezet, a termék / szolgáltatás? Készen áll a szervezet a külpiacra lépés megfelelő támogatására? Melyek a felmerülő kockázatok? Hogyan tudjuk ezeket kezelni? Milyen források állnak rendelkezésre a költségek fedezésére? Hogyan tudunk ezekre jó eséllyel pályázni és nyerni? |